Bilgi merkezlerinde hizmet kalitesi
Yükleniyor...
Dosyalar
Tarih
2006
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Türk Kütüphaneciler Derneği
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişimle birlikte (lnfonnation and Communication Technology - ICT) araştırmacıların kütüphanelerden istekleri ve hizmet beklentileri de değişmektedir. Uygulamaya konulduğu günden bugüne dünyada geniş bir uygulama alanı bulan Toplam Kalite Yönetimi (TKY) bu değişime ve beklentiye yanıt verecek bir yönetim biçimi olarak görülmektedir. Çünkü bu yönetim biçimi; kalite, kaliteli hizmet, sürekli iyileştirme, kullanıcı tatmini, çal;şanların tatmini, toplumsal sorumluluk, toplam katılımcılık, sürekli eğitim gibi kavramlarla donatılmıştır. Diğer bir deyişle, sürekli değişim, gelişim ve kaliteyi hedeflemektedir.
Açıklama
42. Kütüphane Haftası Bildirileri -- 2006-04
Anahtar Kelimeler
Kaynak
Türkiye'de bilgi hizmetleri ve yeni yaklaşımlar