Bilgi merkezlerinde hizmet kalitesi

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2006

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Türk Kütüphaneciler Derneği

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Özet

Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişimle birlikte (lnfonnation and Communication Technology - ICT) araştırmacıların kütüphanelerden istekleri ve hizmet beklentileri de değişmektedir. Uygulamaya konulduğu günden bugüne dünyada geniş bir uygulama alanı bulan Toplam Kalite Yönetimi (TKY) bu değişime ve beklentiye yanıt verecek bir yönetim biçimi olarak görülmektedir. Çünkü bu yönetim biçimi; kalite, kaliteli hizmet, sürekli iyileştirme, kullanıcı tatmini, çal;şanların tatmini, toplumsal sorumluluk, toplam katılımcılık, sürekli eğitim gibi kavramlarla donatılmıştır. Diğer bir deyişle, sürekli değişim, gelişim ve kaliteyi hedeflemektedir.

Açıklama

42. Kütüphane Haftası Bildirileri -- 2006-04

Anahtar Kelimeler

Kaynak

Türkiye'de bilgi hizmetleri ve yeni yaklaşımlar

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye