Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Hakkında
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Eser, Emine Telci" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    MARKALARIN SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TÜKETİ C İ DAVRANIŞ I ÜZERİ NDEKİ ETKİ LER
    (2014) Aytan, Cansu; Eser, Emine Telci
    Teknolojinin geliş mesi ile internetin günlük hayatta alış kanlık haline gelmesi, insanlar için sosyalmedyayı vazgeçilmez hale getirmiş tir. Sosyal medya, kullanıcıların interaktif iletiş im kurarak diğ erkullanıcılar ile irtibata geçmelerini sağ lamaktadır. Günlük yaş amdaki her anlarını ve deneyimlerinipaylaş an kullanıcılar, paylaş tıkları içerikler ile tüketicilerin davranış larında ve marka imajı algılarındaetkili olmaktadır. Markalar ise sosyal medya pazarlamasını kullanarak tüketicilerin isteklerini dikkatealıp marka imajlarını ve tüketicilerin kendilerine yönelik tutumlarını ş ekillendirmektedir. Tüketicilerbu aş amada kullanıcıların ve markaların oluş turdukları içerikleri incelerken aynı zamanda yaratılan marka imajından etkilenebilip, sonrasında da satın almayı gerçekleş tirebilmektedir. Bu araş tırmanınamacı; sosyal medya pazarlamasında markaların yürüttükleri uygulamaların, bireylerde oluş an markaimajında ve markaya yönelik tutumlarda olumlu etki sağ layıp sağ lamadığ ını anlamaya çalış maktır.Araş tırmanın teori bölümünde, sosyal medya, sosyal medya pazarlama, marka imajı, marka tutumu,tüketici davranış ları üzerine literatür taraması yapılmış tır. Araş tırma bölümünde ise; markaların sosyalmedya araçlarının kullanımlarının tüketiciler üzerindeki etkilerini belirlemek adına düzenlenmiş anket,465 sosyal medya kullanıcısı tarafından cevaplandırılmış tır. Verilen cevapların analizi sonucundamarkaların sosyal medya kullanımlarının tüketicilerin davranış larında etkili olduğ u tespit edilmiş tir.

| İstanbul Bilgi Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Eski Silahtarağa Elektrik Santralı, Eyüpsultan, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Hakkında
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim