İstanbul Bilgi University Institutional Repository için istatistikler

Toplam ziyaret

views
Türkiye’de Göç ve Uyum Tartışmaları: Geçmişe Dönük Bir Bakış 263
Influencer Marketing as a digital marketing strategy: the effect of macro and micro influencers on purchase intention 178
Tin bucket 141
The effects of marketing activities and the theory of 'Fear of better options (Fobo)' on the innovation-decision process of sports executives 129
Yoğun Bakım Sonrası Sendromu ve Hemşirelik Yönetimi 123
Türkiye’de Engellilere Yönelik Kamu Harcamalarının On Yıllık Seyri 119
Childless by choice: a qualitative study on couples' experiences of marriage and voluntary childlessness 118
Türkiye’nin Değişen Hanehalkı Yapısı: Tek Kişilik Haneler Ne Durumda? 108
Local Case to Global Phenomenon: The Vanishing of Elisa Lam in the Digital Streaming Era 106
The effect of Spotify playlists on the music consumption habits of music consumers 101