Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Hakkında
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Filiz, Elifsu" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Design and Implementation of Steady State Visual Evoked Potential Based Brain Computer Interface Video Game
    (IEEE, 2020) Filiz, Elifsu; Arslan, Reis Burak
    Brain Computer Interface (BCI) is a system that enables device control by processing EEG signals acquired from scalp. This system can be used as a communication channel for severely disabled patients as well as other applications for healthy people. In this study, a BCI game was implemented based on classifying steady state visual evoked potentials (SSVEP) that occur in occipital lobe when a subject is exposed to a visual stimulus flickering at a certain frequency using canonical correlation analysis (CCA). In the experiment, the subjects were expected to move a square to specific locations using four visual stimuli with different frequencies. This task could be completed at 1.4 seconds in the best case scenario. The subjects completed this task at 1.4 seconds in the best run, 36.22 seconds in the worst run, and 8.57 seconds in average. The ratio of moves towards target to all moves were calculated as 66.72%.

| İstanbul Bilgi Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Eski Silahtarağa Elektrik Santralı, Eyüpsultan, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Hakkında
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim