Yazar "Boran, Fatih Mehmet" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Mobil e-ticaret kanalı üzerinden yapılan alışverişlerde hedonik ve faydacı alışveriş davranışlarının S.O.R. modeli ile ilişkilendirilerek yeniden satın alma niyetine olan etkisinin incelenmesi(İstanbul Bilgi Üniversitesi, 2022) Boran, Fatih Mehmet; Varnalı, KaanÖZET: Mobil e-ticaret kanallarının sayısı her geçen gün artmakta ve mobil e-ticaret kanalları perakende kanalı olarak sıklıkla kullanılmaktadır. Geleneksel mağazalarda çalışılan birçok konu, bu çevrimiçi mağazalardan farklı olabilir. Online perakendecilik rekabetindeki artış, özellikle tüketicilere değer katan stratejileri gerektirmektedir. Tüketicinin algılanan değerini artırmak, olumlu davranışsal sonuçlar elde etmek için hayati önem taşımaktadır. Bu çalışma, mobil e-ticaret kanallarının hedonik ve faydacı çevrimiçi alışveriş değerlerinin e-sadakat ve olumlu ağızdan ağıza iletişim üzerindeki etkilerini belirlemektedir. Eperakendeciye olan bağlılığın mağaza hakkında olumlu iletişime yol açıp açmadığı da test edilir. Bu çalışmada ayrıca mobil e-ticaret kanalı üzerinden yapılan alışverişlerde hedonik ve faydacı alışveriş davranışlarının S.O.R. modeli ile ilişkilendirilerek yeniden satın alma niyetine olan etkisi de incelenip detayları açıklanmıştır.