Shipman, DilistanSaygı, Yaşar Birol2021-09-282021-09-2820202651-53932147-8082https://hdl.handle.net/11411/4038https://doi.org/10.14514/BYK.m.26515393.2020.8/2. 217-228https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/419547-Öz:-Tüketiciler için bir ürünün kimliği, pazardaki başarısı için çok daha önem kazanacaktır. Bu nedenle, etiket ve ambalaj, tüketicinin seçtiği ürünleri değerlendirmesine ve kalitesi hakkında güvence vermesine yardımcı olduğundan, ürünler arasında ayrımtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessFood labelingConsumer behaviorLabel readingGıda etiketlemeTüketici davranışlarıEtiket okumaEtiket algısının tüketicilerin satın alma üzerindeki etkileriArticle10.14514/BYK.m.26515393.2020.8/2. 217-228419547